torsdag 20 oktober 2011

Mina vykort

Jag har hört att det fortfarande finns
dem som anlitar posten ;-)



Därför har jag låtit trycka upp ett antal vykort av egna bilder.
Det finns åtta motiv att välja mellan och de kostar 10:- /st.
Av den summan går 8:- till Cancerfondens verksamhet.

Om du vill vara med och bidra kan vi säkert ordna det på något sätt.
Hör av dig via mail på adressen:

mariasbilder@hotmail.com





1


2 slut


3


4


5


6


7


8

Tack för kontakten med tryckeriet Christer
De har gjort ett bra jobb!



8 kommentarer:

  1. Så fantastiskt fina!! Du är så otroligt duktig :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk idé!!! GRATTIS!
    Så, jag vill ha
    NR 1 , 2 , 3 , 7 , 8 - blir det fem stycken :)

    Du kan ta de med Dig till Vårgårda :)))
    Kramar Halina

    SvaraRadera
  3. så bra idè med dina vackra bilder ,kram Nette

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga! Var säljer du dem? Jag köper gärna några:)

    SvaraRadera
  5. Så fina! Får jag länka till dej på min blogg?

    Marie

    SvaraRadera
  6. Fantastiska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag har ju funderat på Vårgårda så då skulle jag kunna få en hög och sälja.
    Vi hörs om det.
    Jag hjälper gärna till.
    Kramizzzzzzz

    SvaraRadera
  7. Tack alla!
    Roligt att ni vill hjälpa till.
    Lotta - jag tar med en bunt till Vårgårda.
    Marie - Klart att du får länka till mig, jag gör gärna detsamma till dig ;-)
    Korten säljer jag mest hemifrån. Vi kan väl höras av. Skicka ett mail så kan vi byta telefonnummer och ses någon dag ;-)

    / maria

    SvaraRadera